_

2010-08-04 @ 11:14:49
Go' morn' :D

vaknade extra tidigt idag för jag ska börja vänja mig att vakna tidigt inför skolan 8'D

är sugen på att grädda amerikanska pannkakor, *NOMINOM*!
tror jag ska göra det så fort lilla fisen(natta) vaknat :)
Sen bär det av till stan för jag ska möta min kompis, och vi ska fika på cafe 60 eller nått liknade och planera ;)

en ganska chill dag :D

MEN jag måste börja ta vara på dagarna ;( har inte ens varit i grönan i år, fastän den suger :P

ajuste, ursäkta att bloggen ser så jäkla ful och billig ut, men den är snart fixad ;D

Random bilder :p

♥ja o mami♥ vid stöckhölm skärdård :D

♥ja å natta♥ kl 4 på morgonen (vi var ute hela natten) vid någon random strand i trånkan O.o :D


ajaa.. SMELL YA!♥

// ♥Frances♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback