..

2010-08-05 @ 12:58:09
Go'mörn ;D

vaknade tidigt igen 8D ..eller tidigt å tidigt, typ 10 :p

aja, morgonen startade bra, det var ganska fint väder och jag städade medans ja dansade bugg med min mami HAHA mobbat värre xD aja, är man flum så e man ^^

Nu sitter jag och lyssnar på gammla godingar♥

T.e.x

♥L.O.V.E- Nat Cole King♥  ( alla har hört den :P)
♥I wanna dance with somebody - Whitney Houston♥
♥Imagen- John Lennon♥
♥Tears in heaven- Eric Clapton♥
♥Jailhouse Rock - Elvis Presley♥
♥Blue swede shoes - Elvis presley♥
♥Tutti Frutti - Little Richard♥
♥Let it be - Beatles♥

aah, de är bara såå härliga :D

jag skulle tipsa Tutti Frutti, såå jäävla skön :D

ok, ni kanske tror jag är värsta mobboffret, men jag står för min sak och vågar vara mig sj ;)

HAHA :D Mobb Cessa ( mitt smeknamn) :D

Biilder från tidigare i somras :D♥





jag lyfter alex ^^







//Frances♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback