Halloo :D

2010-08-03 @ 22:31:53
Hihi vi har varit extra barnsliga idag ^^
vi sminkade varandra o tog en massa webcam bilder, så som man gjorde när man var barn xD

ok, jag är fortfarande ett.. typ :P
eller.. när man är 16 är man väl det? ;o

aja.. en liten förhandsgranskning :D




min nya töjning^^




eld!! :O

ÄLSKAR VATTENPIPA! :D ♥


haha ok, nu har jag varit tillräckligt barnslig för kvällen.. x'D

nu ska vi eta fröödinge kladdkaka *NOMINOM*!♥♥♥

sen kolla på disney kanske? :D älskar att göra det under regniga kvälla ^^

men see yaa! :*

// Frances

Kommentarer

Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-03 @ 23:01:07
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback