Nattblogg:)

2010-08-16 @ 01:52:19

Alli allo!! :)

Här sitter jag ensam i huset i vardagsrummet och kan inte somna , men måste försöka har inte sovt så mkt på de senaaste dagarna :( plus så är det jävla renovering och gubbarna kmr och fixar klockan halv 7 på morgonen :O :S
Aja lite info vad jag har gjort senaste dagarna ^^
Onsdags: var hemma hos Miss Washington o flumma o åkte bl.a moppe thihi xD
Torsdags:åkte till staaaan mannen möttte upp Andiido,Magda o såklart Frannelito ;)
Fredags: kmr inte ihåg O.o  Ajuste oj skrev allt fel :S allt förflttas en dag fram hehe :P
Lördags : åkte o mötte upp 3 Permissi och åkte på the voice ^^ sen möt söndag var vi ute med några killar o sen cyklade o flummade hihi.. ajuste seeeen mötte vi upp de igen :P
Awsome week:D
slut !! :)

asså jag e fett hungrig :S men jag vågar inte gå ut o köket fett mörkt O.o jag är fett sugen på snabbmakaroner :D
men får sitta o hungra här ändå :(

BJUSSSAR PÅ LITE BILDER :D






xoxo NattaGirl ♥


Kommentarer

Postat av: Putie

3 permisi? wtf :P hahaha <3

2010-08-16 @ 17:53:35

Postat av: Frances

hahaha visst, jävla cp xD <33

2010-08-21 @ 22:55:45
URL: http://wrumple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback