Soovmorgon!! :D

2010-08-26 @ 10:25:36
tjuu bree :D har sovmorgon till 1 ^^,

nu sitter jag framför datorn i en filt och äter varm go' toast med kall daim oboy! NOMINOM!

ska gå om 2 timmar.. ska börja klä på mig eller nået :D

men igår hade vi ROLIGASTE psykologi lektionen, vi fick åka till stan eller nått och observera olika folk inom kategorier, t.ex manliga pensionärer, eller kassörer

sen fick vi skriva ner hur de betedde sig xD

sen skulle vi bryta mot oskrivna regler som t.ex. tränga sig i köer, skräpa ner, väsnas blabla

skiit kul ^^



knaas biild :D

//

Kommentarer

Postat av: Erika

Sv: jag fotar med en canon eos 400d och en nikon 5000 som jag har fått från skolan!

2010-09-06 @ 22:20:02
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback