Stress..

2010-08-15 @ 13:37:56
GAAALEEN natt igåår! :D
först the voice och det var PACKAT!!!

asså folk svettades och skreek, trängdes och jag vet inte vad :O

vi kom sent men när FLO RIDER kom lyckades vi komma fram ända till räcket och vi höll i hans svettiga handduk, men  nån bitch tog den -.-

efter det träffade vi puties killkompisar och hängde med de på stan, sen i farsta, mina föräldrar var i ekerö, så vi hade FF och sabie, putie , natta och jag hade GAALEN natt,

P o S åkte cykel och ja skatea, sen baxade natta en cykel :D

vi speeda och hamnade i en park och luffade där 3 på morgonen xD




NU är det HOPP in i duschen, ska möta några snubbar, sen hem till min kompis och sova där ;D ciao!!♥




Kommentarer

Postat av: du vet vem ;)

HAHAHHAHHAHAHAHAHA visst jääävla Bitch tog våran handuk vafan haha xD

2010-08-16 @ 01:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback