überduber STRESS

2010-08-15 @ 23:08:11
börjar gymnasiet om 2 dagar och jag som tänkte plugga matte -.-

skit, nu blire flipp serrö!!

innan skolan måste jag..

  • Skaffa en hyffsat bra och rymlig väska 
  • Hitta vägen till min skola!!!                    
  • Hitta en bra dagsrytm så ja kan vakna...
  • Gymma fifäen.. inte gjort det på länge
  • Läsa ut minst 2 av mina lånade böcker
  • Rensa garderoben så jag hittar nått där
  • Shoppa minst en gång till hähä
jag kommer faila grovt..


men men, man får stå för sitt kast..
har slösat hela sommaren på flipp och skoj och lazy-ness

CRAZY FUCKERS!!! (tagna i TYSKLAND)









that's all fok's!!


Kommentarer

Postat av: rebecca

haha, klart jag skickade den!:D

2010-08-15 @ 23:25:10
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback