zunga-zunga zigga zungaze

2010-08-17 @ 00:42:59
borde sova, ska vakna 7 imorn ''/

sen bär det av till t-centralen, där ska jag möta Putie, Jeannie och Sabrina och sedan ska vi till Lidingö för att fira Indonesiens nationaldag :D

INDO FOOD!!

bilder kommer senare från det ;)

men nu ska jag kolla på film med min syster innan hon flyger till jamaica imorgon, sen sova :D yeey!

JÖNKÖPING:


har alltid vara nyfiken på hur det känns i ipren mannens näsa,
men när jag fick chansen på att känna i den kom en paparazzi! jag blev såklart chockad!

spelar på ett ROSA NINTENDO :O

byggare BOB!

wannabe alicia keys?

några av ST CECILIAS FÖRE DETTA ELEVER!!


hittar ni mig på denna bild länkar jag till er blogg ;)

//

Kommentarer

Postat av: Putie

Ja hittar dig :D <3

2010-08-17 @ 01:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback