DAMP!

2010-12-25 @ 20:49:34

asså får fucking adhd!! ftw!
för det första är jag skitsjukt, har nt ätit nått på hela dagen förutom 2 clementiner, jag kan inte heller lämna soffan..
för det andra fick jag nyss reda på att vi inte kmr få checka in bagage utan ALL vår packning ska få plats i fuckin handbagaget!!

dom måste skoja! :s hur fan ska jag kunna ta med mig plattång och högtalare när man nt får ha elektroniska saker eftersom de tror alla kmr bomba planet?!
och sen sminket, parfym, deo, tvål osv, man får bara ta med 100 ml vätska :s fuck off..

och kläderna!! hur ska jag få plats med kläder för 7 dagar i ett fucking handbagage när jag måste ha med en kåpa stor som ett tält :s och sen kmr jag inte heller kunna ta med mig en väska!
hade dom tänkt att man ska gå runt med en kabinväska på stan eller?? som fucking importer..

ÅÅÅH!!! pällish inte jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback