@ Hännas con..

2010-12-02 @ 16:23:17
.. Hänna and Lois :)
har hofodfärk :( och hennes brorsa dampar för han förlorar på CS? :o
aja, dagen var flumish.. very flumish..
folk bakade tills spanskan så vi fick käka äppelpaj med vaniljsås yummie :D
sen körde vi sanning och konka under Caset på Loisans iphone hähä
jag fick lägga toalettpapper hängandes i mina byxor och gå runt och hanna fick ställa sig utanför ett klassrum och kolla in och vinka hysteriskt, men bangade -.- (vi har glasväggar/dörrar)
Vi ska sova här men innan ska vi kolla på älvsjö aiks fotbollsträning.. orkante :(
Min fru fyller 17 år idag så vill tillägna ett STORT GRATTIIS till henne:D ♥


GRATTIIS MIN CAMELTHÅÅ!♥ :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback