Sick n' tired of being the good guy

2010-12-14 @ 21:54:55

Srry guuys dålig update ;o

aja, i söndags var vi på julbord med familjen, Nicholas, en polsk/indonesisk/Italiensk/tysk präst, och 3 till :p
vi åt på ullriksdals värdehus, det var ASMKT mat men ASDYRT ;o

i måndags(igår) var det lucia i kyrkan och jag sjöng solo :) HAH SAJK!
men aah, det va lucia.. pronto

idag vare kör och fan, måste plugga..

denna vecka blir hård, har redovisning imorgon och vettefan vad jag ska prata om :s

Matteprov på fredag och kan bokstavligen ingenting, har nt varit aktiv..
Vi har också inlämning samma dag av värsta artikeln på engelska och den ska vara formell och blablabla
Sen ska vi också spela in en nyhetsrapport live som ska sändas till Portugal, med nyhetsankare, historiker, reporter vittne och hela det köret..

nu ska jag organisera hur jag ska lösa mitt lilla dilemma här, sen äre bara att börja plugga..
som hanna säger, fml!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback