someone like you

2010-12-25 @ 21:05:57

ok nu när jag inte har lika mkt damp ville jag bara säga att julen i år har varit jättetrevlig, fastän jag var sjuk och inte kunde äta så mkt julmat ''/

men fick jättefina presenter tack så mkt ni som ser detta :D

för de som bryr sig så fick jag:
Babyliss Plattång - Min syster och Nicholas
Weekday presentkort 400:- - Min syster och Nicholas
165€ (ca 1650 kr) - Moster Lili och Mami
Högtalare- Farsan
varma sockor + Vantar - Farmor
Monki presentkort 200:- - Mami
The bodyshop presentkort 500:- - Mami
Leggings - Moster Lili

det är det jag kmr ihåg, kanske fick nått mer men aah, orkar nt kolla upp..
Imorn kl 10 ska jag vara inne i stan, ska möta upp Sabrina och Magda och vi ska SHOPPA!!
mellandags rea serni ;)

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback