Family guy in my ♥

2010-11-03 @ 01:03:34

dagen har vart lite vetnt vad :p men efter shoppingen var jag på kör,
sedan keeka vi på donken sedan mötte jag upp josse och hanna och vi stack till sergel :D Sabrina följde också med ^^

vi fick allt ät/drickbart gratis :D vi såg Due Date, ASROLIG!! rekomenderas starkt haha xD

Nicholas,syrrans kille, slutade en halvtimme senare än filmen slutade så orkade nt vänta så åkte hem före hnm :p
Meen på tåget kmr det på nått asläskigt men gulligt fyllo som snackade med mig och visste på nått sätt att jag var indones haha skitrolig xD

och blablabla han skrämde mig så jag gick av i gullmars och klev på nästa tåg och nicho var där och skrämde upp mig med spökhistorier hela vägen hem -.-'

och aa, han bor hos oss till typ januari eller nått sånt..

jag överförde 1-7 säsongerna av family guy och en massa andra filmer från hans hårdisk också, så har en massa filmer nu yeey! :D

onödigt inlägg, i know! :D men puss på er!


gammalt gammalt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback