Gästinlägg av olga!

2010-11-30 @ 22:03:47
hej hej!
hmmm...har inte så mycket o skriva suger på att blogga-.-
idag har det varit chill som vanligt nu när man har skola o såå..ni fattar.
men för att skämma bort oss själva efter en jobbig dag så har vi köpt lite smått o gott (chips o choklad!! :D) om jag blir ännu tjockare vet jag vem jag ska klaga på!  :O
det är ju typ lite av det som har hänt och idag ska jag sova hos franne o göra henne sjuk ;) muahahahhha! så elak jag e ahhah!.
JUSTE!! jag o frances har gift oss äntlignen :D och hare köpt skitsnygga ringar you herd me shes mine now!
ska aldrig ta av den.. ALDRIG!


sååå är det att vara med franne♥ ;)

puss o hej i'm out beeaatches!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback