wihööuw

2010-09-23 @ 21:57:18
tja tjaa!

kl 9 idag var jag i farsta med Hanna och vi köade utanför H&M i 2 timmar men det var värt det för vi fick 200 kr i presentkort eftersom de hade 50 års jubeleum!! :D

men folk kriigade för att komma dit asså :O de kallade vakter på varandra O.o

sen åt vi i BK, FEAT billigt åssoo xD
29:- för en whopper meny ^^

sen åkte vi till skolan där jag å jossé flummade som sjutsingen XD

sen åkte jag och Hanna till Flex (gymmet) och åt cheesecake och drack oboy :)

nu e jag trött, så ska iin i duschen och sen in i min varma goa säng :)

KOLLA KOLLA KOLLA om ni inte sett salad fingers förut!! HAHAHA xD fett creepy..

puss!

 


Kommentarer

Postat av: Hanna

HAHAHA cccppppppppp :D

2010-09-23 @ 22:09:17
URL: http://rosahelikopter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback