Hell to da yeah!

2011-01-10 @ 16:50:03

fan vilken awesome termin!
en jäkla uppsats som tar 5 veckor att skriva låter ju superbt..
Vad är ens Apocalypse?! what ever..

idag mötte ja upp Olga och gissa vad vi gjorde? jo, shoppade :)
men innan växlade jag mina € till Svenska riksdaler så jag kunde få lite para..

och jag köpte mina jeans tights men börjar tvivla.. har ett par liknande och de kanske inte var värda 400:-
men de sitter jäävligt snyggt.. dilemma

aja, köpte också ett slags vulkaniskt plåster som man kan dra bort sina blackheads med :D
disgusting, i know.. but a gal's gotta do what a gal's gotta do, right?

aja måste städa nu så jag hinner sova, puss!♥

mååte sola.. saknar mitt bruna pigment..
dåligt exempel, i know :p


Tyskland, buchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback